...He found you lost and guided you (93:7)

Friday, March 16, 2012

baru saya tahu

bismillahirrahmannirrahim & assalamualaikum

baru kini,
aku tahu
dan aku sangat mahu
untuk bersama mereka
walaupun 
sekali seminggu
cuma,
kerna aku perlu
kepada mereka,
yang membantu
dan tanpa jemu
mengingatkan daku 
pada Allah & ilmuNya...
dalam segenap perkara hidupku


andai dari dahulu
aku mahu,
malu pada diri,
hmmm
tapi biarlah
masa itu sudah berlalu
dan kerana
Allah lebih tahu
aturanNya sungguh terbaik
buatku,meskipun aku tak tahu...



enak melayari setiap detik bersamamu sisters. live,life,love for the sake of Allah.alhamdulillah for this feeling, it's never too late anyway. 2 years, I've became a searcher, join and dropped out some particular groups ( ghaso dok sepalo, strict pelik jah,kluar laluh ,sy tokse la wat bndo dok relo.hehe ) and now the long searching ends. In days before, why I never quit from searching is simply because I believe, a practising Muslim is NOT PERFECT, but she/he just strives to be a better person everyday.Walaupun, "mereka" sudah tiba di penghujung tahun pengajian, yet the bond held strong. thabatkan kami diatas jalanMu.amin . I started to love them. Is this what we call ukhuwahfillah ?owh baru saya tahu :)

p.s : dont stop, believin', hold on to the feelin'...(ala2 gaya "glee" ^^)

awak2 pun saya sayang juga (PASUM-ians) : Ain, Izzaty, Sabrina, k. Mira, Ika :)

1 comment:

  1. nice entry..saye baru dalam dunia blogging..jemput jom ! =)
    http://noridayumohamad.blogspot.com/

    ReplyDelete