...He found you lost and guided you (93:7)

Thursday, February 2, 2012

Hafalan Shalat Delisa

bismisllahirrahmanirrahim & assalamualaikum

walaupun saya agak terlambat  bagi saya untuk menonton movie ni,
( dah lame da org suggest tgk cume saya tak sempat nak tengok
tapi at least alhamdulillah berpeluang tengok petang tadi. 
tu pun sebab ada kawan share link full version movie kat fb
a must watch movie indeed. sarat dengan msg tersendiri

saya mengHARUSKAN awak2 menyediakan tissue yang secukupnya
saya tak mahu nangis tapi air mata mudah sangat meleleh spnjg tgk cite ni.isk3
video yang saya post ni,yang full version movie,sape2 nak copy,download gune url kt utube

sekian,dan selamat menonton


"delisa mencintai ummi kerana Allah"
:)

3 comments:

  1. salam bisikan rahsia...

    siapa kah cheQ???huhu....rasa cam kenai...nak teka...najwa???^_^

    PASUM!betui???

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassalam cheq yana.tepat skli na :) rndu kt cheq tomei2 ~

      Delete
  2. sedap ek crita ni..nak kena tgk...hehe

    ReplyDelete