...He found you lost and guided you (93:7)

Sunday, January 9, 2011

rindu



"Aku menyayangi sahabatku dgn segenap jiwaku. Sahabat yg baik adalah yg sering dgnku & menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku utk berkenalan krn aku akan berasa senang. Semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yg tak luntur dlm suka atau duka. Jika aku dapat, aku akan setia padanya"
-Imam Syafie-

rindu.
yup.
saya tak tipu.
saya rindu sangat.
kat
soulmate.
headmate ( wlpn bru shari tak gi makan same2 :) )
roomate ( kak nik adlina cptla balik! )
sahabat2 kat pondok ( shidah,k.qilah,k.sha,k.nor,Jah ( my sis),nurul,yana..sume2)
member2 PASUM ( ati, jnji ea nnti balik kite jumpe.inshaAllah )
paling saya rindu.
MY FAMILY



p/s: i wanna go home (T_T)

3 comments:

  1. nk sgt dear.tp smlm mmg pack jdual.arini nak x?
    =)

    ReplyDelete
  2. miss my soulm8 gak~~insyallah selagi ukhuwah itu terbina kerna lillahitaala,walaupun jauh dari mata tapi dekat di hati mum..insyallah.

    windu nak meluahkan perasaan dgn mum......=(~~sesungguhnya hanya Dia yg Maha Mengetahui..

    ReplyDelete