...He found you lost and guided you (93:7)

Friday, December 3, 2010

mood ABC

ya Allah Engkau mendugaku lagi.
Mengujiku selayaknya kerana aku hanya seorang hambaMu.
sebenarnye lidah agak kelu untuk berbicara
 risau dengan imanku selemah ini
aku mengeluh di atas ujian dariMu ini.
Cuba dan cuba dan cuba untuk mengawal hati,perasaan.
Bimbang tersilap langkah, jadi luka
Menulis untuk meluah yang terpendam.

chronology ABC
 -->Jay mintak main laptop
 --> Ter"shut down automatically ( xtaw nape tetibe je) 
--> Memang lappy dah tak boleh nk bukak 
--> Cubaan turn on lappy selama tiga hari, FAILED 
--> anta kat  kwn Jay,baiki 
--> sume DOCUMENT2 ilang
 --> pic cute miut sepanjang sem 1,2,3 xde,pic ngan fam ilangnota2 sem current n past sume lesap [T_T]

    Sekarang aku dalam mood ABC ( a.k.a Aku Berasa maCam2). Rasa sedih,tenang,marah,cool, pendek kata rasa macam2. Kalau korang tgk ABC tu ade ais,kacang,sagu sume tu, cam tu laa mode aku sekarang. Bercampur-campur.


agak sedih jugak la sebab pic2 yang memang nostalgic bg aku hilang camtu je.( tiga sem kenangan ngan kekawan,involve ngan xtvt uni hilang) Plus nota2 yang da save ngan senpai sume tu pun dah takde. Sume ni berlaku atas takdirNya. sebab tu sekarang rasa macam2, aku sedang cube untuk trime sume ni. lagipun Jay xsegaja buat camtu, Allah dah rancangkan camtu. Nak marah adik, fikir due tiga kali jugak, tak maw la hubungan adik beradik renggang sebab bende camnih. Tak berbaloii!! balik cuti sem sekali sekala, so nak spend mase dengan gembira. Takpe laa najwa, pic2 tu sume sekadar gambar, kan Allah dah bagi memory card kat kite. dalam kepala tu,siap ade due; short term and long term memory. itu pun dah memadai.kan.kan?? nota-nota sume tu nanti kene gi mintak ngan senpai balik la, mesti diorang kasi nye. so, cool ya najwa! korang2 sume doakanlah spya aku diberi kekuatan menghadapi ujian2 hidup ye ya. semoga Engkau gantikan yang lebih baik buatku.
wallahualam~






Photobucket forgive me O Allah

1 comment:

  1. amin.moga2 nye camtu. kdg2 kite x taw pe y tbaik utk dri like Allah do. memujuk hati tuk looking on the brightside of it :)

    ReplyDelete