...He found you lost and guided you (93:7)

Monday, August 9, 2010

saya sayang kamu!!

lukis-lukis senget.
 Rasanya pensil dah sharp awal-awal biar kasi tajam.
 Tapi buat satu step senget. Dua step senget.
 Semua barang lukisan baru je beli , takkan laa ada masalah ngan tools. 
Ke memang kepala aku ni dah senget. 
agrhh...huhuuhuu

Alhamdulillah, dapat bangun awal pagi hari ni.InshaAllah memang dah set nak try siapkan assignment lukisan kejuruteraan pagi ni. Tapi rasa nak give up pun ada. Baru je nak start , dah senget sana sini. Mungkin tiada asas dalam LK ni menjadikan diri ini agak susah untuk melukis lukisan yang agak skema. Kalau nak lukis bear, org lidi ke boleh kot sikit-sikit, tapi ni nak lukis bentuk-bentuk geometri yang saya kira agak sukar. Saya bersyukur sangat sebab untuk melaksanakan assignment yang pertama ni, ramai kawan yang sudi menolong. Memberi tunjuk idea tentang teknik melukis secara kejuruteraannya. Syukran ya Naz,basirah,alia, Ina, Nani,Fira,Su, sebab banyak tolong saya yang lemah ni. Meskipun sudah beberapa kali mendapat sesi tutorial dari sifu2 ni ,still saya harus melatih diri sendiri untuk pratikalnya.


'Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya '






betul..betul..betul..jangan berputus asa Najwa. Allah Maha Mengetahui apa yang saya tidak ketahui. Dia tidak akan menguji diluar kemampuan. Jadi hakikatnya, by hook or by crook, saya mampu.  Saya boleh hadapi LK ni...LK owhh LK....saya sayang kamu!!!! sayangilah saya juga...

No comments:

Post a Comment