...He found you lost and guided you (93:7)

Monday, June 21, 2010

surat untuk Ain Shaari


menemui sahabat ku Nur Ain Shaari yang diingati selalu. Semoga saudari dalam keadaan sihat wal afiat dalam naungan kasih Ilahi


opss bukanlah niat saya untuk menulis surat kiriman tidak rasmi pada entri kali ini. Tapi memang entri kali ni saya nak dedicated khas buat sahabat sejatiku+soulmate saya, Nur Ain Shaari ( suppose tajuk tu jadi entri la kan, bukan surat utk Ain Shaari..ok stop babbling around).
sebenarnya sahabat saya Ain ni sedang menduduki exam short sem nya dalam bidang Bio Medicine di UM.Walaupun exam Ain sudah bermula dengan paper Histology semalam , tapi masih tidak terlambat untuk saya memanjatkan doa agar Ain dapat buat dengan jayanya untuk paper semalam biarpun kesihatan Ain dalam kondisi yang kurang menyenangkan. Teringat pula saya pada kata seseorang sahabat, bahawa kesakitan itu anugerah, kerana dari situlah terhapusnya dosa-dosa kita. Saya yakin dan pasti, Ain bersabar dalam ujian ini. InshaAllah Ain sayang, Allah akan menolong hambaNya yang berusaha:)
(jom aminkan ramai2)

Ni Ain dah makan ubat belum? Makan panadol ye sayang, pastikan makan ikut kadaran yang betol dan minum air masak selalu.Owh ye, jangan lupa makan makanan yang berkhasiat ye, walaupun Ain tak de selera makan, cube makan jugak walaupun sedikit. For your energy and body nutrition.;) Walaupun saya tiada disisi Ain untuk menjaga,memicit2 kepalamu Ain, namun saya tahu, Allah Maha Besar lebih bisa menjagamu( a bit Indonisme here) daripada diriku yang lemah ini .InshaAllah Saya sentiasa doakan kesihatan Ain pulih keasalnya;)

exam math lab tadi camane Ain? InshaAllah semoga segalanya berjalan dengan baik ye mum. I really believe that you have done tremendous revise and preparation for all your exam.:)
And also good luck for the upcoming paper, if im not mistaken lab technique paper on this Friday , right dear? InshaAllah triumph will be yours. amin ya Rabb


with love&care,
najwa
  sahabat sejati

2 comments:

  1. mum..syukran dear..mum wat teman tersentuh insyallah alhamdulillah more better arini n berkat dari doa wanita yg solehah cam mum..sayang mum..uhibbu najwa~~

    ReplyDelete